Tirdzniecības nozare pielāgojas digitālajai pasaulei
Pēdējā laika izaicinājumi ir radījuši pārmaiņas dažādās nozarēs visā pasaulē. Mūsu 3D360 komanda ir strādājusi pie risinājumiem, lai saviem klientiem piedāvātu veidus, kā veikt uzņēmējdarbību mazliet savādāk, taču ne mazāk efektīvi. Tā kā COVID-19 ietekme bija jūtama visā pasaulē, uzņēmumi un cilvēki pielāgojās virtuālākam dzīvesveidam.
Kāda saistība tirdzniecības nozarei ar virtuālajām tūrēm?
Mēs atbildām, ka vistiešākā! Daļai uzņēmēju attālināti nodrošināt tirgošanu šķiet nereāli, tomēr tā nav, un virtuālās tūres risinājums palīdz palielināt preču pārdošanas apjomus. Daļai uzņēmumu pēdējā laika izmaiņas darbojās kā pozitīvs atspēriena punkts, virzot uz priekšu un digitāli pārveidojoties. Skatoties uz mazumtirdzniecības nākotni, ir skaidrs, ka panākumi gaidāmi tajos uzņēmumos, kuri spēs izmantot tehnoloģijas un pielāgoties patērētāju vajadzībām, tirgus situācijai.
Jaunas pieejas zīmolu izvēlē
Matterport ir izstrādājis globālu patērētāju aptauju, apvienojot to ar vairāku mazumtirdzniecības nozaru pētījumiem, kas atklāj, ka galvenās tendences uzņēmumu telpu pārvaldības un e-komercijas nākotnei ir:
- Ēku pārvaldniekiem sāk parādīties stratēģiskākas lomas, risinot nekustamo īpašumu apsaimniekošanas problēmas.
- Patērētāji novērtē ērtības, ko piedāvā iepirkšanās tiešsaistē, bet pietrūkst klātesamības efekta, kas rodas atrodoties veikalā.
- Tehnoloģiju izmantošana būs galvenā atslēga, lai radītu patērētājiem sajūtas ar klātienes iepirkšanās pieredzi.
- Izmantojot Matterport mūsdienīgo 3D tehnoloģiju, mazumtirgotāji jau ir sākuši pielāgoties pēdējā laika tendencēm un patērētājus piesaistījuši jaunos veidos.
Virtuālā tūre ikvienam paver iespēju apmeklēt veikalus, iepazīties un izvēlēties sev tīkamus zīmolus. Nokļūt pie ikviena mazumtirgotāja, kas ir izdarījis izvēli par labu virtuālās tūres izstrādei, var ar vienu klikšķi. Būtiskākais – kā tad tālāk nodrošināt, ka klients veic pirkumu? Virtuālā tūre piedāvā opciju, pievienot interaktīvus punktus, kas “aizved” uz mājas lapas internetveikalu, atverot, piemēram, konkrēto preci, kuru klients virtuāli noskatījis. Pēc veikalu skenēšanas tiek nodrošināta trīsdimensiju telpa, kas zināma kā 3D virtuālā tūre. Pircējiem tiek vizualizēta reālā vide, kurā iespējams mijiedarboties. Šis ir labākais pieejamais risinājums tirgū, jo joprojām daudzviet nav iespējams telpas apmeklēt klātienē drošības apsvērumu vai citu pārvietošanās ierobežojumu dēļ.
Tirgot virtuālajā vidē
Patērētāji visā pasaulē vēlas izmantot virtuālās tūres tehnoloģiju ikdienas iepirkšanās procesos. Uzņēmumi, kas jau šobrīd izmanto virtuālos rīkus, novēro vairākus ieguvumus:
- Samazināts pārdošanas laiks. 3D tūres vienkāršo zīmola izveidošanas un pozicionēšanas procesus.
- Uzlabota dokumentācija un krājumu pārvaldība. 3D tūre nodrošina iespēju ērti sekot līdzi veikala telpu iekārtojumam, preču sortimenta izvietojumam u.c.
- Atgriezeniskā saite un statistika. Virtuālā tūre piedāvā informāciju par apmeklējumiem, tāpēc iespējams uzlabot mārketinga pasākumus, optimizētu krājumus un palielināt ieņēmumus.
- 3D tehnoloģija jau šobrīd ir “iekustinājusi” tirgus situāciju dažādās nozarēs gan patērētāju, gan uzņēmumu vidū. Tomēr joprojām ir iespējas attīstīties, jo šī tehnoloģija turpina uzlabot mazumtirdzniecības pieredzi.
Radīt savu biznesa nākotni jau šodien ir pavisam reāli. To apliecina mūsu apmierinātie klienti, kas atzīst, ka tirdzniecība ir uzlabojusies, pateicoties virtuālās tūres izstrādei. Ja vēlies apskatīt piemērus, kas veiksmīgi strādā tirdzniecības sektorā ar virtuālajām tūrēm, dodies uz mūsu sadaļu – projekti. Kā arī, ja Tev radās kādi jautājumi, dodies uz mūsu sadaļu BUJ un varbūt tieši tur Tu atradīsi atbildi.