3D 360

Atskatāmies uz 2022. gadu!

Tuvojoties gadu mijai, gribam padalīties ar šajā, 2022. gadā, “3D360” komandas paveikto un pievarēto. Noteikti šis nav bijis pats vieglākais gads, taču drīzāk milzīgs atspēriena punkts, jo sasniegti patīkami rezultāti un iegūti vairāki apbalvojumi. Tieši tāpat kā ikdienā, katrs uzņēmumā dodam no sevis kādu kvalitāti, tā arī blogā apvienojam mūsu komandas darbinieku skatījumus par svarīgāko 2022. gada laikā.

Hronoloģija

2022. gadā sākām nodarboties ar virtuālās tūres izstrādi un jāteic, ka līdz pat 2021. gadam tas bija mūsu ģimenes eksperiments, lai saprastu vai Latvijā vispār kādam šāds pakalpojums varētu interesēt. Tad nu 2021. “gājām gaisā” un to varētu saukt par mūsu iemaņu izkopšanas, attīstības un klientu piesaistes gadu. Tajā laikā sapratām, ka virtuālās tūres ir aktuāla tēma, ko, protams, vecināja arī vīrusa epidēmija. 2022. gadā ar 100% pārliecību, ka ne tikai mākam, bet arī varam! Apmierināti klienti, kas novērtē mūsu risinājumu. Ieguldījām daudz laika un finanšu resursus, iegādājāmies jaunu aparatūru “LEIKA BLK 360”, “MATTERPORT PRO3” kameru, datorus u.c. ierīces. Tāpat kārtīgi piestrādājām pie mārketinga, lai veidotu tēlu un veicinātu zīmola atpazīstamību.

Projekti un klienti

Protams, kur gan bez labi padarīta darba un realizēto projektu atskata! 🙂 Šī gada lielais izaicinājums bija lielu platību objekti un tehnisko risinājumu apvienošana vienā funkcionālā virtuālā brīnumā.

Pirmais vislielākais izaicinājums un mūsdienu tehnoloģiju veiktspējas pārbaudījums bija Mežaparka lielās estrādes virtuālās tūres izveide. Šo tūri, jeb precīzāk tūres (apvienotas 3 valodu versijas) veidojot, pagāja visa vasara. Kāpēc? Tāpēc, ka pasaulē nav vēl nevienas tik lielas platības Matterport virtuālās tūres, kā “Mežaparka lielā estrāde”. Kopumā ~5 000kv.m iekštelpas un 145 000kv.m āras teritorijas.  Jāteic godīgi, mums nebija no kā “špikot”, lai tehniski saliktu kopā tādu apjomu. Atkārtoti veicām tehnikas nomaiņu uz jaudīgāku, labāku, jaunāku. Gala rezultātā mums izdevās izveidot skaistu un lietotājam ērti baudāmu 3D360 virtuālo tūri ar Latvijas mantojumu, lielo estrādi.  Papildus tam, mēs publicējām virtuālo tūri Google Street View, lai ikviens var izstaigāt estrādes teritoriju Google Maps.

Tāpat izveidojām arī “Bērnu klīniskā universitātes slimnīcas” astoņu stāvu virtuālo tūri ar vairākām palātām un ēkām. Izstrādājām kultūras pils “Ziemeļblāzma” virtuālo tūri arī ~3 000kv.m iekštelpām un 50 000kv.m āras teritoriju. Izveidojām sarežģītu 50.000kv.m industriālu būvobjektu.  Atjauninājām arī jau iepriekš izstrādātas virtuālās tūres, lai parādītu jauno produktu sortimentu. Šogad sākām arī veidot individuālās virtuālās tūres, kurām ir slēgta pieeja jeb tās aizsargā parole.

Piesaistīti vairāki jauni klienti gan no privātā, gan valsts sektora. Priecājamies sadarboties arī ar globāla mēroga kompānijām, tāpat pašvaldībām, autosaloniem, kino teātriem, veikaliem un daudzu citu nozaru pārstāvjiem.  

Apbalvojumi un aktivitātes

Mūsu darbu novērtējuši arī citi, kas mums sniedz vispārāko baudu, jo tieši tajā mēs redzam patieso darba vērtību!

Šogad saņēmām “Digital Twins Award” apbalvojumu nominācijā “Labākais nekustamais īpašums” gan žūrijas, gan balsotāju vērtējumā. Patiess lepnums ne vien nest Latvijas vārdu globālā mērogā, bet arī atvest mājās apbalvojumus.

Tā kā esam ķekavnieki, saņēmām arī novada apbalvojumu “Gada inovācija 2022”. Uzņēmēji savā pašvaldībā un ar lielu prieku attīstām uzņēmējdarbības vidi, piedaloties dažādos pasākumos.

Līdzdarbības un kontaktu paplašināšanas nolūkos, 2022. gadā iestājāmies “Ķekavas novada uzņēmēju padomē”, biedrībā “partnerība “Daugavkrasts”, “Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā”, “Jūrmalas inkubatorā” un “BNI Latvija”.

Savukārt, lai iegūtu jaunus partnerus un veidotu sadarbības, piedalījāmies “Marketings Shake festivālā 2022”, kā arī “RigaCOMM” izstādē, kur izspēlējām 2000 eiro vērtu dāvanu karti virtuālās tūres izstrādei. Kā rezultātā  Bērnu klīniskās slimnīcas DR.Klauns nākamgad saņems super sirsnīgu un noderīgu virtuālo tūri!  Arī nākamo gadu turpināsim piedalīties pasākumos, 2023. sāksim ar dalību “BiSMART” rīkotajā izstādē.

Šī gada mērķis bija veidot uzņēmuma tēlu un veicināt atpazīstamību, tāpēc aktīvi strādājām pie mārketinga un izplatījām reklāmas dažādos kanālos. Mūs varēja dzirdēt radio gan interviju, gan reklāmas džinglu formātos, tāpat bijām arī TV ekrānos, kur stāstījām par to, kas esam un ko darām. Šogad saražojām dažādus banerus, tajā skaitā arī milzu vides reklāmu, kas bija redzama mūsu pilsētā Ķekavā, braucot pa A7 šoseju.  Protams, turpinājām aktīvu darbību sociālo mediju vidē, gatavojām vizuālos materiālus, lai parādītu to cik virtuālā tūre ir noderīga dažādās nozarēs. Padarījām vairāk redzamu mūsu vārdu dažādās sociālo mediju platformās, veidojot biznesa profilus Latvijā un ārvalstīs. Papildus tam, patentējām savu 3D360 preču zīmi! 🙂

“3D360” ar skatu un mērķiem nākotnē

“Mēs noteikti spraužam sev augstus un dažbrīd šķietami nesasniedzamus mērķus, bet tikai tas ir ļāvis mums būt tik veiksmīgiem cik esam līdz šim brīdim,” norāda “3D360” valdes loceklis Māris Matuzka. “Vienmēr fokusējos uz to, lai komandas darbs noritētu ar īpašu dinamiku! Un ne velti man patīk sev atgādināt “Mērķis bez plāna ir tikai vēlme” – Antuāns de Sent-Ekziperī, ” atzīst Māris.

Mūsu plānos ir nodibināt vairāk sadarbības ar ārvalstu iestādēm un uzņēmumiem, tāpat arī ieviest pilnīgi jaunu un Latvijā nebijušu pakalpojumu, kurš patiesi mūs nogādās nākamajā inovāciju līmenī!  Tupināsim aktīvi strādāt pie mārketinga aktivitātēm un piedalīsimies dažādos pasākumos.

Māris M.: “Ja mums nebūtu tāda komanda, kāda tā ir pašreiz, mēs noteikti nebūtu tur, kur esam tagad, pat tad, ja būtu plāni un mērķi! Mana komanda ir lielākā bagātība, paldies viņiem!”

Turpiniet sekot mūsu jaunumiem un novēlam visiem laimīgu un veiksmīgu 2023. gadu!

3D360 virtuālās tūres