Virtuālie garšu ceļojumi: restorāni, ēdināšana, kafejnīcas
Šodienas digitālajā laikmetā virtuālie garšošanas ceļojumi nav tikai ieguvums ēdiena cienītājiem, bet arī atver jaunas iespējas un biznesa pamanāmību kulinārijas uzņēmējiem. Šī brīža karstākais jaunums nozarē ir pirmā “Michelin” zvaigzne, ko saņēmis Latvijas restorāns. Tāpēc ir īstais laiks restorānu īpašniekiem domāt par dažādiem veidiem, kā izcelties konkurentu vidū un, izmantojot jaunākās tehnoloģijas, piesaistīt klientus. Izveidojot 3D360 virtuālās tūres un piedāvājot tās klientiem, restorānu un kafejnīcu īpašnieki iegūst daudzveidīgas priekšrocības.
1 .Globāla pamanāmība
3D360 virtuālās tūres piedāvā restorāniem un kafejnīcām iespēju paplašināt savu auditoriju daudzpusīgā veidā. Potenciālie klienti no visas pasaules var attālināti ielūkoties, redzēt virtuālo atmosfēru un izpētīt ēdienu un dzērienu piedāvājumu. Tas palielina uzņēmuma pamanāmību, iegūstot jaunu interesentu uzmanību, kuri vēlāk varētu izrādīties pastāvīgie klienti.
2. Interaktīva saikne ar klientiem
3D360 virtuālās tūres ļauj īpašniekiem izveidot interaktīvu saikni ar saviem klientiem. Piedāvājot iespēju virtuāli pastaigāties pa telpām, parādot virtuālo ēdienu gatavošanas procesu vai pat daloties ar pagatavotiem ēdieniem, uzņēmums veido ciešu saikni ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem. 3D360 virtuālajā tūrē ir iespējams ievietot skaidrojošus info punktus, lai parādītu katra ēdiena stāstu, sastāvdaļas vai īpašu recepti, kuru skatītājs mājās var pagatavot pats.
3. Piedāvājumu izcelšana
3D360 virtuālās tūres sniedz īpašniekiem iespēju izcelt savus piedāvājumus un unikālo atmosfēru. Ar 3D360 vizualizāciju un virtuālās realitātes palīdzību, ēdiena piedāvājums var izskatīties ne tikai garšīgs, bet arī estētiski pievilcīgs, uzrunājot klientu vizuālo izjūtu.
4. Iespēja eksperimentēt
Virtuālās tūres dod uzņēmējiem iespēju eksperimentēt ar virtuālo vidi, piedāvājot klientiem neierastas un aizraujošas pieredzes. Piemēram, restorāni var organizēt virtuālas degustācijas, kur klienti var izmēģināt dažādus ēdienus un dzērienus, atrodoties otrā pasaules malā.
5. Palielināti rezervāciju un pasūtījumu apjomi
Virtuālajās tūrēs klienti var iepazīties ar telpu interjeru, izvēlēties savu galdu un veikt rezervācijas, neizejot no mājām. Tas padara procesu ērtāku un veicina klientu līdzdalību, taupot laiku uz sarežģītāku rezervācijas procesu. Turklāt virtuālo tūri ir iespējams ievietot arī Google Maps, kas lietotājam ļauj uzreiz no kartes nonākt restorānā un kafejnīcā, lai attālināti veiktu rezervāciju.
6. Uzlabota uzticamība un reputācija
Izveidojot augstas kvalitātes 3D360 virtuālās tūres, uzņēmums parāda savu profesionālismu un rūpējas par klientu ērtībām. Tas veicina uzņēmuma uzticamību un labu reputāciju, kas ir būtisks faktors cīņā par klientu uzmanību.
3D360 virtuālā tūre
Virtuālie garšošanas ceļojumi un telpu digitālie dvīņi ir ne tikai prieks cilvēkiem, kas vēlas ērti rezervēt vietu un baudīt ēdienu, bet arī izcila iespēja restorānu un kafejnīcu īpašniekiem uzlabot savu uzņēmējdarbību un sasniegt jaunus panākumus digitālajā pasaulē.
Mūsu mājaslapas sadaļā “projekti” iespējams apskatīt virtuālās tūres, lai pilnīgāk uztvertu to sniegtās priekšrocības. Kā arī, ja radās kādi jautājumi, iespējams mūsu BUJ sadaļā atradīsi atbildes uz tiem.
Mūsu komanda ir vienmēr atvērta gan tehniski sarežģīti, gan primitīvi vienkārši dalīties ar informāciju un sazināties par virtuālās tūres risinājumiem.
3D360 virtuālās tūres