Kā Covid-19 vīruss ir ietekmējis Tevi un Tavus socializēšanās procesus? Mēs 3D360 strādājām pie tā, lai vīrusa apgrūtinātās ikdienas darbības padarītu vieglākas un mūsu klienti saglabātu produktivitāti, kā arī nodrošinātu informācijas pieejamību neskatoties uz mainīgajiem apstākļiem.
Kas ir mainījies?
Ja pievēršam uzmanību statistikas datiem, kurus atklāj mūsu sadarbības partneris Matterport – 69% pārdevēju apgalvo, ka 3D mājas ekskursijas Covid-19 laikā ir nepieciešamas. Šie dati ir vienkārši pamatojami, jo veidojot telpu projekcijas, jeb reālus panorāmas skatus, mēs ikvienam dodam iespēju pabūt jebkurā vietā, atrodoties savā dīvānā. Izklausās pēc nākotnes nesasniedzamajām virsotnēm, bet nē! Mēs 3D360 izstrādājām virtuālās tūres, skenējam telpas, objektus, terases, parkus, muzejus, mašīnas un daudz ko citu, lai radītu ikvienam 360 grādu attēlojumu un aizstātu tik ļoti ierasto un patīkamo klātienes efektu. Skaidrs, ka lielākajai daļai uzņēmumu šis laiks ir bijis negatīvs vai pat postošs. Tomēr mēs apejam novilktās robežas un piedāvājam ko tādu, kas ļaus palielināt pārdošanas rezultātus.
Virtuālā tūre – pārdošanas risinājums
Pārdot visos laikos ir bijis sarežģīti, jo pārliecināt un iepatikties nav nemaz tik viegli. Virtuālā tūre ir lielisks pārdošanas instruments, kas atvieglos ikviena pārdevēja darbu. Mazāk komunikācijas, bet labāka informācijas plūsma. Atkal jau izklausās pēc pasakām, tomēr tā viss nav! Izveidojot virtuālo tūri Tu saviem klientiem, nosūtot linku, vari ne vien tikai parādīt, bet arī pastāstīt par produktu, pakalpojumu, nekustamo īpašumu vai jebko citu. Virtuālā tūre ir daudzfunkcionāla, jo tai var pievienot interaktīvus punktus, uz kuriem ir iespējams uzspiest un izcelt detaļas, vai pievienot papildu informāciju. Virtuālās tūres interaktīvajos punktos varam pievienot linkus, video, tekstus, dažādas saites u.c. Ar interaktīvo punktu palīdzību ir iespējams pieminēt dažādas ierīces, dizaineru aspektus (piem., gleznu nosaukumus un autorus), restorāna ēdienkarti, instrukciju kādas ierīces lietošanai vai linku uz preces internetveikalu. Virtuālā tūre ir labs pārdevēja aizstājējs!
360 grādu telpu skenēšana
Varētu likties, ka vienkāršā versijā safilmējot objektu, apmeklētājiem tiek nodrošināta iespēja saprast, kā uz vietas izskatīties telpas. Mēs gan šo viedokli gribētu apstrīdēt, jo tikai virtuālās tūres 360 grādu risinājums ļauj brīvi pārvietoties pa jebkuru virtuālās tūres vietu. Labu piemēru šajā gadījumā var minēt 360 grādu telpu skenēšanu ar nolūku pārdot nekustamo īpašumu. Cilvēki par labu iegādei izvēlēsies vietu, ko kārtīgi apskatījuši un būs pārliecināti, ka viņu prasības tiks apmierinātas. Ja pircējs atrodas tālu no nekustamā īpašuma, kuru vēlas iegādāties, jau sāk veidoties apgrūtinoši apstākļi. Tieši to pašu veicina arī Covid-19 klātienes apmeklējumu ierobežojumi. Savukārt virtuālā tūre sniedz iespēju pārvietoties kā pa iekštelpām, tā arī pa ārieni neskaitāmas reizes, kā arī dod skaidru priekšstatu par katru telpu, interjeru, mēbeļu izvietojumu un daudz ko citu. Šis nav tikai mūsu uzskats, bet to apliecina arī statistikas dati. Pēc Matterport veiktā pētījuma, 83% pārdevēju uzskata, ka pateicoties virtuālajai tūrei viņu piedāvāto nekustamo īpašumu pircēji iegādāsies, to pat neapskatot klātienē. Vēl viens interesants fakts atklāj – 87% pārdevēju uzskata, ka 3D virtuālās ekskursijas labāk atspoguļo viņu māju nekā tikai video un fotogrāfijas. Šie ir tikai daži aspekti, kas mudina izvēlēties par labu virtuālās tūres izstrādei. Tomēr mēs ieteiktu saprast, vai virtuālā tūre būs patiešām noderīga Tavai darbības jomai. Ja Tev radās kādi jautājumi, dodies uz mūsu sadaļu BUJ un varbūt tieši tur Tu atradīsi atbildi.