3D 360

Kā virtuālā tūre var uzlabot mājaslapas SEO?

 

SEO (Search Engine Optimization) jeb mājaslapas optimizācija meklētājservisiem ir dažādu darbību apvienojums, kas nodrošina to, lai mājaslapa būtu pēc iespējas populārāka mēklētājservisos, piemēram, Google, un tādējādi arī paaugstinātu lapas reitingu un atrodamību starp citiem konkurentiem. Vai ticēsi, ja teiksim, ka virtuālā tūre būtiski uzlabo mājaslapas SEO? Par to arī šajā rakstā.

Mājaslapas saturs

Google mīl kvalitatīvu saturu, īpaši tādu, kas ir jaunradīts un izglītojošs jeb precīzāk – patiesu informāciju.  Lai uzlabotu mājaslapas SEO, nepieciešams radīt tādu saturu, lai apmeklētāji pavadītu pēc iespējas ilgāku laiku, mijiedarbotos un kopīgotu informāciju no vietnes. Google algoritmi ņem vērā parametrus, kas tiek mērīti no vietnē pavadītā laikā, tātad no šī iespējams secināt, ka apmeklētājs, kurš ienāk vietnē un pavada ilgu laiku, skatoties virtuālo tūri, “dod” Googlei signālus par to, ka lapu var vērtēt kā augstvērtīgu un ierindojamu meklētājprogrammas augšpusē.

Matterport virtuālās tūres runā pašas par sevi. Tās izceļas tieši ar augsto 3D tehnoloģiju kvalitāti, sniedzot apmeklētajiem tādu pieredzi, kas motivē virtuālo tūri pētīt ilgāk. Piemēram, jaunākie pētījumi liecina, ka nekustamo īpašumu vietnes, kurās ir ietverts virtuāls apmeklējums, parasti rada 4 reizes vairāk klikšķu un to skatīšanās laiks ir 5 reizes ilgāks nekā citās.  Diemžēl, 2D fotoattēli jau ir vēsture, tāpēc, lai uzlabotu SEO, nepieciešams piedāvāt savu uzņēmumu 3D formātā jebkurā vietā un laikā, padarot mājaslapu modernu un dinamisku.

Matterport virtuālās tūres darbojas kā saistošs saturs augstvērtīgām vietnēm, piemēram, ziņu portāliem un nacionāliem medijiem. Tādējādi, ja tavā vietnē ir interesanta virtuālā ekskursija, kas saistās ar aktuālu tēmu, ziņu vietnes vai citi labi apmeklēti avoti, to var ērti kopīgot savai auditorijai. Šāda virtuālās tūres kopīgošanas iespēja citos interneta portālos uzlabo domēna rādītājus un meklēšanas pozīcijas jeb organiskos SEO rezultātus.

3D virtuālās tūres – SEO “būsteris”

Google algoritmi ir sarežģīti un inteliģenti, virtuālās tūres, kā interaktīvs un saistošs saturs dažādos veidos uzlabo mājaslapas SEO.

Digitālā satura nodrošināšana, kas rada augstu iesaistes līmeni, ir viens no svarīgākajiem un izmaksu ziņā efektīvākajiem veidiem. Tas ir īpaši svarīgi maziem uzņēmumiem, kuriem, iespējams, nav lieli budžeti, kurus investēt reklāmās (neorganiskie rezultāti), tā vietā ir jākoncentrējas uz radoša satura radīšanu, kas nodrošina augstu piesaisti un uzlabo SEO rādītājus.

3D virtuālās tūres ir tehnoloģija, kas nodrošina interaktīvu pieredzi lietotājam. Satura interaktīvā rakstura dēļ ir pierādīts, ka vietnē iegultā 3D virtuālā ekskursija trīskāršo laiku, ko lietotājs pavada šajā lapā, un jo ilgāk apmeklētājs mijiedarbojas ar uzņēmuma vietni, jo lielāka iespēja, ka tiks izveidota sadarbība ar uzņēmumu, kļūstot par jaunu klientu.

3D virtuālās tūres var darboties arī kā uzņēmuma multivides un satura centrs, izmantojot interaktīvos punktus, kas piedāvā iespēju iegult video, tekstu, attēlus, mūziku un hipersaites, radot 3D “virtuālo bibliotēku” saturu, ko galalietotājs var izpētīt. Interaktīvie punkti palielina laiku, ko apmeklētāji pavada, iegūstot informāciju no virtuālās tūres, tātad jau atkal – uzlabojas SEO.

 

Piesaistīt klientu ar Google Street View

Kā esam dalījušies ar informāciju citā blogā, virtuālo tūri ir iespējams ievietot un integrēt ar Google Street View, tieši šis ir vērtīgs rīks, ko izmantot, lai uzlabotu SEO rezultātus un iemantotu Google uzticību. Skaidrosim šo ar reālu piemēru.

Kad kāds Google meklē vietu, kur iedzert kafiju, viņam tiek parādīti meklēšanas rezultāti, kas ietver Google vietējās apkaimes kafejnīcu lapas. Ja vietējai kafejnīcai ir virtuāla ekskursija, kas ir saistīta ar tās mājaslapu, persona, kas meklē, varēs noklikšķināt uz attēla un izpētīt kafejnīcu. Tā kā ir pierādīts, ka virtuālās ekskursijas trīskāršo laiku, kad kāds mijiedarbojas ar uzņēmumu – Google sapratīs, ka cilvēki šajā kafejnīcā pavada ilgāku brīdi nekā konkurentu lapās, tādējādi uzlabojot kafejnīcas SEO pozīciju. Ir arī pierādīts, ka tam ir tieša ietekme uz rezervāciju skaita pieaugumu, jo Google piedāvā pogu “Sazināties tūlīt”, un tādējādi tie, kas mijiedarbojas ar virtuālo tūri, var uzreiz izrādīt interesi, neapmeklējot citu lapu un, visticamāk, viņi to arī izdarīs, jo ir pavadījuši laiku, apskatot ekskursiju un iegrimstot telpās.

Secinājumi

Ko ar šo visu vēlamies pateikt? Ja lietotājiem ir tendence vietnē pavadīt vairāk laika, Google automātiski uztver signālus, ka šī lapa ir pievilcīga un informatīva, kas nāks par labu citiem lietotājiem.  Tāpēc triks ir iekļaut saturu, ar kuru apmeklētājiem būs jāiesaistās ilgāku laiku, lai tas tiktu iekļauts SEO algoritmā. Virtuālā tūre tieši to dara, jo apmeklētāji pavadīs laiku, izpētot telpu, un tās saistošais raksturs var piesaistīt cilvēku uzmanību daudz ilgāk nekā parasti.  Tāpēc virtuālā tūre tava uzņēmuma lapā palielina uzturēšanās laiku un rangu Google meklētājā. Ja radās jautājumi, mēs 3D360, ar prieku uz tiem atbildēsim, lai radītu izcilu pieredzi un kvalitatīvas virtuālās tūres.

3D360 virtuālās tūres